Σεξ για πρώτη φορά και χωρίς προφύλαξη: Όλα όσα θα σε ανησυχήσουν

Την 8η ημέρα του κύκλου μου ο οποίος είναι απόλυτα σταθερός, είχα σεξουαλική επαφή για πρώτη φορά στη ζωή μου, χωρίς προφύλαξη. Δεν έγινε εκσπερμάτωση αλλά πήρα για παν ενδεχόμενο το χάπι της επόμενης ημέρας 2 ώρες μετά την επαφή.

Τώρα, μια εβδομάδα μετά, δηλαδή ακριβώς στις γόνιμες ημέρες μου βγάζω αρκετό αίμα σαν να έχω περίοδο, που συνοδεύεται από πόνους περιόδου. Αυτό γίνεται τις τελευταίες 2 μέρες σχεδόν.

Θα έπρεπε να ανησυχώ; Γίνεται εξαιτίας της ρήξης του παρθενικού υμένα ή μπορεί απλώς να διαταράχτηκε ο κύκλος μου και να έχω κανονικά περίοδο; Μήπως φταίει το χάπι; Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης;

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Δρ Παναγιώτης Χριστόπουλος, Μαιευτήρας – Γυναικολόγος

Αγαπητή φίλη,

Από τη στιγμή που αποφασίσατε να ξεκινήσετε τη σεξουαλική ζωή σας, καλό είναι να κάνετε μια επίσκεψη σε κάποιο γυναικολόγο και να ενημερωθείτε για θέματα σχετικά με τη γονιμότητα και με την αντισύλληψη. Έτσι, θα μπορείτε να απολαύσετε τη σεξουαλική ζωή σας, με περισσότερη ασφάλεια.

Το χάπι της επόμενης ημέρας είναι μια μέθοδος αντισύλληψης που ΔΕΝ μπορείτε να χρησιμοποιείται ως σταθερή, τακτική μέθοδο. Το χρησιμοποιούμε όταν η κανονική μέθοδος αντισύλληψης αποτύχει και υπάρξει πιθανότητα και φόβος εγκυμοσύνης. Συνεπώς, δεν σας συστήνω να παίρνετε το χάπι «για παν ενδεχόμενο». Το πιο πιθανό είναι το αίμα να προέρχεται από το χάπι.

Είναι αναμενόμενο να εμφανιστούν διαταραχές στον κύκλο σας από το χάπι και αυτές οι διαταραχές μπορεί να εμφανιστούν ακόμα και για τα επόμενους μήνες. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που συστήνουμε να μη γίνεται άσκοπη και αλόγιστη χρήση του χαπιού. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με «το χάπι της επόμενη μέρας» μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link, πατώντας εδώ.

Παναγιώτης Χριστόπουλος MD, MSc, PhD, IFEPAG
Μαιευτήρας Χειρουργός Γυναικολόγος
Ειδικός Γυναικολόγος Παίδων Εφήβων
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Συντονιστής Παιδογυναικολόγων Ευρώπης