Περίεργη ανατροπή στη βύθιση του «Αγία Ζώνη ΙΙ»: Εξετάζουν το ενδεχόμενο δολιοφθοράς

Μια απίστευτη ανατροπή στο ναυάγιο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» αποκάλυψε ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ Τάσος Τέλλογλου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού με τη Σία Κοσιώνη.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του σταθμού, η βύθιση του πλοίου που προκάλεσε την τεράστια οικολογική καταστροφή, ενδεχομένως να οφείλεται σε δολιοφθορά! Όπως αποκάλυψε ο Τάσος Τέλλογλου, το πλοίο έχει ένα ρήγμα στη δεξιά του πλευρά, στην πλευρά που κάθισε, αλλά είχε και ένα χτύπημα στο αριστερό του μέρος, ψηλά στην άτρακτο, στο σημείο που δεν κάθισε στα βράχια.

Οι ειδικοί λένε πως εάν το πλοίο είχε σκιστεί από τα βράχια, θα έπρεπε να υπάρχει νερό στο μηχανοστάσιο, αλλά υπάρχει νερό μόνο στο διαμέρισμα το οποίο οδήγησε στην ανατροπή του.

Ανατροπή δεδομένων

Άρα, υπάρχει εκτίμηση για μια κακόβουλη ενέργεια, που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα στην υπόθεση, ακόμα και στις αποζημιώσεις των πληγέντων.

Σε κάθε περίπτωση, εάν υπάρξει κακόβουλη ενέργεια, κάτι που ο πλοιοκτήτης είχε υποστηρίξει από την πρώτη στιγμή, θα δοθούν οι αποζημιώσεις, αλλά το διεθνές Ταμείο, θα στραφεί εναντίον εκείνων ή εκείνου που θεωρεί αυτουργό αυτής της ενέργειας.

Νομικές πηγές κοντά στο κράτος, υποστηρίζουν πως αυτή η ερμηνεία των πραγμάτων ανήκει σε ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στον πλοιοκτήτη, ο οποίος θέλει να αποφύγει το πρόστιμο από την ποινική ευθύνη από τη ρύπανση.

Υπενθυμίζεται ότι χθες ολοκληρώθηκε η ανέλκυση του πλοίου και ρυμουλκήθηκε στα ναυπηγεία στα Αμπελάκια Σαλαμίνας. Φυλάσσεται επί 24ωρου βάσεως, ενώ η πραγματογνωμοσύνη και όλες οι επιθεωρήσεις διενεργούνται υπό την εποπτεία της πέμπτης ανακρίτριας Πειραιά.

Προανάκριση για την υπόθεση του ναυαγίου πραγματοποιείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, αλλά την ΕΛΥΔΝΑ (Ελληνική Υπηρεσία Διερεύνησης Ναυτικών Συμβάντων), όπου έχουν καταθέσει ορισμένα από τα μέλη του πληρώματος.

Υπενθυμίζεται ότι το «Αγία Ζώνη ΙΙ» κατασκευής του 1972, με χωρητικότητα 3.205 τόνων, βυθίστηκε νοτιοδυτικά της νησίδας Αταλάντης, ενώ ήταν αγκυροβολημένο και φορτωμένο με 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil.

Στο πλοίο επέβαιναν δύο μέλη του πληρώματος από τα συνολικά 11.

newpost

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ